Tréninkový plán pro ženy

Z Wikina

Přejít na: navigace, hledání

Tréninkový plán pro ženy je důležitý v pravidelném dodržování pod dohledem osobního trenéra fitness.

Obsah

Tréninkový plán

Hlavním cílem u žen, pokud už se rozhodnou „se sebou něco udělat“ je úprava hmotnosti a tvarování postavy, většinou se ale zaměřují pouze na oblasti hýždí, stehen a břicha. Při tréninku vynechávají partie jako jsou paže, záda, ramena (to většinou vede k celkové disharmonii v rozvoji jednotlivých svalových partií, může to mít za následek bolesti zad nebo kloubů a špatné držení těla). Proto osobní trenér fitness doporučuje komplexní posilování celého těla a všech ochablých svalů. A také může začátečníkům, ale i pokročilým pomoci, po předchozí konzultaci (kde zjistí případná omezení, apod.) sestavit tréninkový plán přímo na míru. Důležitá je také změna stravovacích návyků a pravidelný pohyb, který by se měl stát součástí vašeho nového zdravého životního stylu. Tréninkový plán pro ženy by měl být postaven na kombinaci posilování, strečinku a aerobních cvičení (rychlá chůze nebo běh, rotoped nebo kolo). Aerobní aktivity pomohou ke snížení tělesného tuku a ke zlepšení srdečního oběhu. Silový trénink je důležitý k dosažení pevné postavy a strečink, který zařazujeme vždy, zlepší pružnost svalů.


Odkazy

Reference

Související témata

Literatura

Internetové odkazy

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Stránky
Nástroje
[CNW:Counter]